De praktijk wordt steeds drukker bezocht en daar ben ik heel blij mee! De aanmeldingen stromen inmiddels zo hard binnen, dat ik voor een dilemma kwam te staan. Ga ik voor kwantiteit of kwaliteit? Lees verder…

Oftewel, neem ik iedereen aan en ga ik meer consulten in een dag plannen om iedereen zo snel mogelijk te helpen? En hoe ga ik dat dan doen qua voorbereiding, literatuuronderzoek en sparren met collega’s? Heb ik dan nog tijd om daarna e-mails te sturen met aanvullende informatie en tips? En wanneer ga ik dan ouders van jongere cliënten nabellen om de voortgang te bespreken? Kan ik op die manier iedere cliënt nog wel de kwaliteit bieden die ik voor ogen heb?

Voor mij staat kwaliteit ver boven kwantiteit. Ik wil iedere cliënt de aandacht en zorg kunnen geven die hij of zij verdient. Natuurlijk help ik graag iedereen die de weg naar de praktijk heeft gevonden, maar helaas zit er een beperkt aantal uren in de dag. En daarom kies ik voor optie 2; een wachttijd.

Nieuwe aanmeldingen gaan wat later van start.

Na een intake wil je vlot van start. Heel begrijpelijk. Vanwege het aantal trajecten dat nu loopt, is er een wachttijd voordat jij als nieuwe cliënt van start kunt gaan. Na aanmelding neem ik contact met je op om een intake in te plannen. Op dit moment is er een wachttijd ongeveer 6 weken.